Kütahya’da Ebru hanıma gidiyorum. Ben pkosluydum ilk başta Yasin beye gitmiştik, gebe olmadığım için mi bilmiyorum ama Yasin bey çok hızlı muayene etti çok hızlı hızlı birşeyler anlattı Neye uğradığımı şaşırdım. Uyku düzenim beslenmem vs bunlarla ilgili bir yazı verdi. Fakat mesleğim dolayısıyla uykusuz kaldığımı ve beslenmemede her zaman dikkat edemediğimi söylemiştim. Ama bunlara dikkat etmem gerektiğini yine hızlı bir tavırla söyledi. Bu söylemleri beni umutsuzluğa sürüklemişti çünkü düzenli uyku benim için mümkün olmayan birseydi. Takviye ilaç tedavisi verdi 3 ay kullandık fakat gebelik oluşmadı. Daha sonra Yine pkos için ebru hanıma gittik ebru hanım çok naif karşıladı ilk defa alttan muayenemi ebru hanım yaptı ve beni hiç rencide etmeden beni rahatlatarak benim için cok kolay bir muayene yaptı. Pkos için yasin beyin verdiği tedaviden farklı bir tedavi verdi ve o da 3 ay kullanmamı eğer gebelik olmazsa farklı bir yöntem deneyeceğimizi söylemişti. En iyi yanı ise bana umut verici konuşmasıydı. Elhamdülillah 3. Ayda hamile olduğumu öğrendim. Öğrendiğim gün önce Rabbime şükrettim daha sonra Ebru hanıma içimde başka bir sevgi oluştu. Şuan 18 haftalık gebeyim başından beri ebru hanıma gidiyoruz. Hem hasta ile olan iletişimi hem de bilgisi konusunda doktoruma güveniyorum ve tavsiye ediyorum❤️