hmyrmom Tahmini dogum ne zaman? Bize 2 ağustos dedi ama temmuz sonu gibi gelir diye düğnğyorum. Nasıl gidiyor hamişlik 🥰🥰🥰
Bissa hmyrmom banada 5 ağustos dedi doktorum bakalım bende bayramda kesim gelir diye düşünüyorum şansımıza 😂😂😂
Yasemin00 hmyrmom 25 ekim.canım benim normal hesaplara göre 1 Ağustos benimde ama sezeryan olucagım 22 temmuz inşllah 🤲🤲
hmyrmom Bissa geçen bayram korona yüzünden gezemedik önümüzdeki bayram da doğum olacak bu sene resmen bayramda gezemedim seneye bebişle artık 😁😁
Bissa hmyrmom aynen canım bebişlerimiz sağlıkla gelsinde dünyaya bide şu koronadan tamamen kurtulsak müthiş olucak herşey