HamileyimAnneyim Kızlar sol kasıgım cok siddetli olmasada agrıyor birde sag kasıgımda sanki bisey bana vuruyor gibi daha kücügüz bebek olamaz demi zayıfım acaba erken mi hissetmeye baslıyorum