Benimde 11nisan 9 haftalık olduk artık bebişimle kiraz kadar şimdi ilk testte çıktı hemen doktora gittik keseyi gördü bebek 2 hafta sonra belli olur dedi o zaman tabi korkmuştum ya bebeğim oluşmassa diye çok şükür kalp atışını duyduk 7 hafta da rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin