Bildiğim kadarıyla hemen hemen herkeste olan bişey yerleşme kanaması canım ama mesela benim ilk kuzumda oldu şimdiki hamileliğimde olmadı ama içerde kanama olduğu söylendi oda zamanla geçti çoğu durumda tehlikesiz ama kendini yorma riskli dönem ilk 3 ay diye dikkat et demiştir doktorun yoksa normal yani tabi çok değilse leke gibi olmuştu benim yerleşme kanaması olsada olmasada dikkat etmek lazım ilk 3 ay canım ama dediğim gibi normal bi durum çoğu kişidede oluyor çok olmamak şartıyla