akovalardan Irmakkk21 bende vurulmam gereken tarihten 1 hafta sonra vuruldum hemşireye şehri dışında olduğumu söyledim sıkıntı olsalardı yapmazlardı ama hemen bilgi alın bence ben arayıp öyle gittim sağlık ocağına
Zuzuum Irmakkk21 olmaz bildiğim kadarıyla bende günü gününe gitmiyodum sağlık ocağından arayıp hatırlatıyolardı hep
GnSd Irmakkk21 merhaba hemşireyim. Bir sıkıntı olmaz ben de 1 hafta geç yaptırdım araya hem hafta sonu girdi hem de sağlık ocağında asi kalmamıştı gelmesini bekledim
Sinemneset Irmakkk21 hayır hiç sıkıntı uok zaten en erken bir ay sonra olması gerekiyor benim ki 2 hafta geçti ebe kendi demişti zaten gelme virüs azalsın diye 2. Dozu 2 hafta geç oldum hiç hiç sorun uok kesin bilgi
Irmakkk21 akovalardan hemen gelmeye çalış dedi 7 aydan sonra vurulmak erken doğumu tetikliyormus benimde geçen kontrol de sancim çıktı hastanede yattım diye gidememistim pof korktum şuan
DenizKokusu Benim de bir hafta geçmişti ikinci doz için. Sağlık ocağından aradılar hatırlattılar öyle gittim. Bi sıkıntı olcagini sanmıyorum
Irmakkk21 Sinemneset benimde 8 hazirandi yarın yada çarşamba gideceğim o zaman çok kafana takmama gerek yok teşekkür ediyorum 😊
Birfincankahve 15 haftalık hamileyim ve daha hiç aşı olmadım sağlık ocakları arayıp çağırıyo diye biliyorum aşı için, doğru mudur?
RuzgarsMommy Birfincankahve arayabilir ama araamaz ise siz 20.haftanız da arayıp gidin ilk dozunu olun
Birfincankahve Irmakkk21 bana ararız demişti orada ebe, aramasa bile en azından zamanı gecmemiş takibin de olurum teşekkür ederim 🌹😊