Mrs_Karaca8 Merhaba ben 17+6 yım bu hafta elimde parmaklarımda ve ayaklarımda şişme oluyor bu dönemlerde normal mi değilse ne yapmalıyım ?
Tstnptt Mrs_Karaca8 bol su iç cnm ayaklarını yükseğe koy yerde sallama yürüyüş yapmaya çalış çok erken ödem için tuz hamur işi yağlı şeyler tüketme fazla