Benim bebek baskısından dolayı 13. Haftamda stent takıldı şimdi 34+4 günlüğüm iki haftadır ağrım var bebek baskı yapıyormuş hala. Ağrıyan tarafa yatma dedi doktor daha da baskıyı artırmamak için. Ama böbrek dokularım incelmiş genişlemeden dolayı. Bebeğin alınmasını tavsiye eden doktor da oldu. Ama kendi doktorum almam sezeryanla diyor. Böyle durumlarda Doğum kendiliğinden başlıyor diyor. Ağrıdığı zaman buscopan iç dedi öyle idare ediyorum.😞