Arkadaşlar son 2 senedir şimdi vereceğim tarifi kullanıyorum. Ve bir kere sürdüğüm zaman 2-3 gün asla asla ter kokmuyorum. Hamilelik döneminde de çok rahatça kullanabilirsiniz. Bende internette görüp yapmıştım ve gerçekten çok memnunum.
Deodorant için sadece 2 malzeme gerekli. Karbonat ve Hindistan cevizi yağı. Karbonatı sıvı formdaki Hindistan cevizi yağı ile karıştırıyoruz. Benim belli bir ölçüm yok, göz kararı derler ya öyle ayarlıyorum. Sürülebilecek kıvamda olması yeterli. Hatta biraz katı oluyor bazen ama biliyorsunuz Hindistan cevizi yağı 25 derece üzerinde eridiği için, koltuk altına sürüldüğünde hemen dağılıyor merak etmeyin.
Dondurma çubuğu gibi bir çubukla alabilirsiniz katı olduysa. Bence deneyin memnun kalacaksınız. Alüminyumsuz deodorantlar diğerlerine göre sağlıklı olsa da yine de kimyasallar içeriyor. Not: Kimya mühendisiyim