Buzra sinirliyim ve hala bir türlü yerleşemedik taşındığımız halde.Ben ağırlaştım iyice,koca sürekli işte,anneler bi geliyor yardıma bi gelmiyor,geldiklerinde ayrı dert her kafadan bir ses,koca işten gelince yorgun bi bok yapamıyor,benim de 29.haftada bu zamana kadar olmayan bulantılarım başladı,gece uyurken kızım çok hareketli ve uyuyamıyorum hatta karın ağrım oluyor,bir yandan belki erken ama doğum korkusu sardı kabus gördüğüm oluyor,anlayacağınız hem stres,hem kaygı,hem sinir,hem bıkkınlık hem de korku bir arada,şu an huzur vercek bir yerde herkesten uzak tek başıma olmak vardı bıktım yani insanlardan hatta kocamdan bile.