Gizemari35 idare eder işte çokta değilim ama değiştirmekte istemiyorum
DilanDag aynı durumdayız demek ki😅
Ankakusu35 AA süpermiş belki aynı anda olur 😊😊
Sibellas evet bakalım artık 😂
Ankakusu35 nasıl memnun musun doktorundan ?
Sibellas evet çok memnunum
Yazz45 eltim yaptı çok memnun kalmış ümran hanıma gidiyordu oda
Esradegrmen teşekkür ederim