Bende 24 haftalığım gece yatmadan önce 1 tane prılam dr ilacını kullanıyorum. Kullandığımda Ve yediklerime dikkat ettiğimde sıkıntı olmuyor ama karışık veya yağlı baharatlı yemekler yersem kötü oluyorum. İlacı arada içmemeyi denedim olmuyor ilaçsız :(