svvlgnrt Merhabalar ben 16+6 günlük hamileyim 2.hamileliigm bu aralar seyirme gibi hafif birşeyler hissettiğimi soruyorlar cevreden ama ben daha hiç öyle birşey hissetmedim.uzanirken falan normal mi böyle sorulduğu için biraz tedirginim açıkçası..
TubaSari svvlgnrt Canım her bebek bir değil ilkinde ne zaman hissettin blimiyorum ama ikincisinde erkende hissedebilirsin geçte ben ilk kızımı 16 haftadan sonra hissettim bunda da 17 den sonra suan 19+3 üm uzandıgım zaman baya baya oynuyo
svvlgnrt TubaSari teşekkür ederim cevap için.Eminim her hamilelik farklıdır çevre böyle söyleyince acabalar dolanmayı başladı istemsizce
svvlgnrt Edirefp Teşekkür ederim.İlk hamileligimle arasında 6 buçuk yıl var unutmuşum ve tecrubesizlik oluyor ilk böyle de şimdi duyunca ister istemez hâl böyle oluyor.cok sağolun rahatladım..Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah