Sedaarya gecmiş olsun canım allah acil şifalar versin bnm gecen kuzenim dogum yaptı sezeryan ile 33haftalık bebek 1hafta kalıp normal servis odasına aldılar. İnşallah tez vakitte cıkar kucagına. Alırsın tatlım allah tan ümidini kesme sabır ve dua senin için önmli