Merhaba arkadaşlar belki beni hatırlayanlar vardır. 2.ci gebeliğimde 2li taramaya gidip bebeğim de kistik hipograma olduğunu, vücudunun ödem su topladığını, kalp yetmezliği ve beyninde sorun olduğunu bir an önce aldırmam gerektiğini öğrendim. Sağlığımın tehlikeye gireceğini aldırmasam da tedavisi olmayan bir şeymiş. Ve yaşamaz dediler doğum yapma durumu çok düşük ihtimal ki yapsam da ölür dediler. 3 doktor da aynısını söyledi ne olduğumu anlayamadım. O güne kadar iyi denen bebeğim de neler olduğunu öğrendim. Rabbim kimseye yaşatmasın. Benden size tavsiye tek bir doktora muayene olmayın. Sonuç olarak normal doğum ile düşük yaptırıldı sonra kürtaj oldum. Benim sormak istediğim böyle olup da sonra gebe kalan sağlıklı doğum yapan var mı? Böyle bir durumdan sonra en sağlıklısı ne kadar ara vermeliyim yeni bir gebelik için?
(Muayeneye için tekrar gideceğim gitmeden sizlere de sormak istedim)