Benim 10 haftalıkken kanamam oldu. Daha sonra yaklaşık dört hafta koyu kahverengi şekilde gelmeye devam etti. Şükür dört haftadan sonra kesildi. Bu süreçte koyu küçük parçalarda gelir korkmayın kanama kalıntısı dedi doktorum. Bu süreçte sürekli dinlendim ve yattım. Progestana hala devam ediyorum. İçinizi ferah tutun bol bol dinlenin. Doktorunuza herşeyi sorun.