Merhabalar herkese, bugün benimde ikili testim için kontrolüm vardı.. 11+4 haftaligiz. dr ense kalınlığını yüksek buldu 4,5 mm civarı.. o kadar odaklandı ki enseye nazal kemik vs hiç bahsetmedi direk kan verdim sonra harmony test ve ikili tarama için.. moralim çok bozuk… ense kalknlığı böyle yüksek çıkıp sonradan sağlıklı doğum yapan var mı? İnşallah sonuçlarımız iyi çıkar. Çok üzgünüm çook😔