Kızlar merhaba . Bugün 40+0 artık günümüz bitti 🙂 ara ara sancılarım oluyordu ama bu sabah böyle adet ağrısı gibi kasıklarım çok ağrıyor sizce doğummu başladığı için oluyor . Şuanlık saat tutmuyorum daha aşırı şiddetlenmedi yani adet ağrısı gibide doğum sancısı olmaz herhalde yada ben adet aprılarımı yoğun yaşadığım için bana normal mi geliyor . Bilgisi olanlar bana fikrini söyleyebilirmii ?