Ceren-ceren Merhaba arkadaşlar aranızda Bağcılar medicine hastanesinde Doğum yapan var mı,özellikle normal doğum,ebeler hemşireler nasıl,ben de oraya gidiyorum az kaldı 37ye gireceğiz merak ediyorum nasıl ilgi alaka diye özellikle de bu süreçte