33+6 yız ben de 1 aydan fazla süredir burun tıkanıklığı yaşıyorum, doktorum hamilelikte çok normal; tuzlu suyla burnu çalkala veya deniz suyu içerikli doğal damla kullan dedi. Viksi suda eritip buharını da çektim ama çok kullanmak istemedim açıkçası onu. Başlarda çok kafama taktım nefes alamıyormuşum gibi geldi, daralıyordum şimdi kafama takmamaya çalışıyorum. Bir burun deliğim açık olsa yeter diyorum. Burun içi çok kuru ve sildikçe kanama oluyor ama az kaldı dayancaz sanırım sonuna kadar.