Merhaba Hamiş anneler ben aranıza yeni katıldım 10+2 günlük hamileyim 2ci aya bastım midem bulanmaya ve kusmaya başladım doktorum bulantı hapı verdi gece yatarken 2 tane at diye bende bazen diyorum çocuğu hapa alıştırmayım atmıyorum ama sonra dayanamıyorum gündüz atıyorum acaba çocuğuma bi zararı olur mu bilgilisi olanlar bilgilendirirse çok sevinirim 😊❤️ Bu arada tüm hamilelerin rabbim evladını sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah 🤲🏻❤️