Doktora gittim bebeğim ters dönmüş o sertlik başıymış, aslında doğum pozisyonundaydı baş aşağıydı nasıl ters döndü hiç anlamadım, 2-3 gündür kendimi çok yordum kıyafetlerini tıkadım ütüledim yerleştirdim çok ayakta kaldım eğildim doğruldum ondan olabilir mi acaba