SilaTR canim soğan kürüne başlamadıysan bence başlama. Eğer akintin yok ise başlama derim. Soğan kurunu genellikle hamilelik için değil de iltihap varsa ya da çok akintin varsa içiyorlar. Ben böyle bir hata yaptım benim hiçbirşeyim yok.
Adetim bittikden 3ya da 4 gün sonra 7-8 gün kullandım. Ama bin pişmanım enfeksiyon ve mantar olusumu olmuştu çok şükür yavaş yavaş bitiyor ilaçlar sayesinde durduk yere böyle birşey yaşama derim.