IpekDefne gebelikte sıvı gelmemesi sütün olmayacağı anlamına gelmez ki benim de ilk gebeliğimde sıvı falan gelmedi hiç, sezaryen olduğum ve göğüs ucum hiç olmadığı halde sütüm geldi ve 2 yıl bilfiil emzirdim, bebek emmeye başlayınca öyle bi geliyor ki☺️ Şimdi de 27 haftada bi kez tek göğsümden sıvı gelmişti çok az başka da hiç gelmedi zaten göğüs ucunu sıkmak uğraşmak doğumu tetiklediği için çok da ellememek lazım diye biliyorum o yüzden hiç sıkmıyorum belki de sıkınca gelecek