1234 yiğit ali daha hoş oluyor daha uyumlu geldi. Ama Ali isminin yanına ne isim koyarsanız çok yakışıyor. Başlı başına çok güzel bir isim😊 Ama şu da var Ali Yiğit koyarsanız Ali ya da Yiğit denir muhtemelen, Yiğit Ali koyarsanız birleşik söylenir daha çok.