Seydaa11 Bir akrabam kovid 19 nedeniyle hastanelerde normal doğum yaptırmadıklarını öğrenmiş,bana söyledi,bir bilgisi olan var mı ?
Meriwa Seydaa11 valla benim arkadaşımda devlete gidiyodu ona da doktoru normal olmaz virüs var sabah sezeryan yapar akşama gönderirim seni riske atamam demiş kız özele gitti normal doğum için duydum bende onu dikkat et canm
Degisken Doğal doğumu destekleyen doktorları takip ediyorum.corona ile doğumun alakası olmadığını söylüyorlar. Sezeryancı doktorların yeni bahanesi bu herhalde.
Seydaa11 Bende bilmiyorum istanbulda başlarına gelmiş de acaba var mo böyle bişey diye sizlerede sormak istedim