Benim son bir haftadır çok halsizligim var 13+3 haftamdayim. Tansiyonunu ölçmeye başladım iki gündür ozellikle halsizlik geldiği anda tansiyonum 10-6 çıkıyor sizin yazdıklarıniz kadar düşük değil ama merak ettim sizler de halsizlik başta yanma hissediyor musunuz