Aysenurr25 Buse0911 alınıyor her hastane farklıdır belki ama benim çalıştığım alıyordu muayneden ayrı
Ebruaydin27 Buse0911 ben sadece muayene icretimi veriyordum. nst icin extra bedel odemedim hicbir zaman
halime21 Buse0911 bir hafta ara ile iki defa girdim ücret almadılar ilkinde giriş yapıp muayene oldum ikincide giriş yapmana gerek yok dediler girdim sonucu doktora gösterdim ultrasona girdim ilk gebeliğimde de ekstra ödememiştim
Dumery Buse0911 hepsinde değil şunu fark ettim yüksek ücret alan hastanelerde fiyatın içine dahil ediliyor