Veraa teşekkür ederim 😊 Benim birdenbire suyum geldi evden çalışıyordum hatta akşam mesai bitimini bile bekledi bebeğim 😊 hastaneye gittik açılma başlamıştı ertesi sabah normal doğum oldu 🙏🏻 Bebeğim küveze alınmadı çokta küçük değil dediler birde 2.360 idi kilosu . Fakat bu sarılıktan dolayı iştahsız ve tabi benim ısrarla emzirmeye çalışmam bebeği yordu. Aklınızda olsun doktor tavsiyesi bu bana, baktınız bebeğiniz emmekte zorlanıyor hemen sağarak anne sütü ve gerekiyorsa mama takviyesi yapın. Şu sarılığı atlatsak bende çok rahatlayacağım çünkü Işın tedavisi isteyecek düşmezse değerleri 😢 dualarını eksik etmeyin bebeğimden . Allah hepimizin yardımcısı olsun