Rabbim hepimize bebeklerini saglikli sihhatli kucagimiza almayi nasip etsin insallah kizlar🤲🏻benim bebegimin cigerlerinin ve kalbinin yaninda bide karin boslugunda sivi birikmiş 32. Haftada hic beklemedigimiz bi sekilde ögrendik bunu dr lar sıvı çogalirsa kalbe baskı yapar ve durdurur dediler hemen ciger gelistirici igne yaptilar buyume fark edersek hemen doguma aliriz diye çok şükür bu gün 35. Haftama girdim büyüme olmamiş sıvı da ama doguma kadar buyume olur mu olmaz mi bilmiyorum olmasa bile dogumdan sonra ne olacagi belli değil dualarinizi esirgemeyin nolur Rabbim yavrumu saglikli sihhatli bana bagislasin inşallah çok zor Rabbim yaşatmasin kimseye