Gul-08 Momof2child ben fazla aldım galiba🙄 38+6 yım doğuma 2 gün kaldı, 16 kilo aldım😬 ama doğumdan sonra çok hızlı veriyorum yani ilkinde öyle olmuştu
Bedii Momof2child Momof2child ben kızımda 25 kilo almıştım şimdi oğlumda 13 kilo salı dogum var Allah nasip ederse
Momof2child Hiranigar Bedii Gul-08 semdem1 senemyavas Glcnagts MASALLAH KIZLAR BIZLERE BEBISLER SAGLIKLI OLSNDA YETER BEN 54LE HAMILE KALDM SIMDI 65IM 1HAFTA KALDI SEZERYAN GUNUMUZE INSALLAHH
senemyavas Biraz kilo işini fazla kaçıranlardanız bizde. 😬53le hamile kaldım 68.8 şuan. 38+5 oldum Bebik de geçen perşembe günü 3800dü
Hiranigar Momof2child bizde bu gün kontrole gittik 2 hafta sonra allah nasip ederse prensesimi kucağıma alıcam 😊
Belmaaa Momof2child 39+3 15 kilo aldım artık tartılmıyor doğumu bekliyorum 🙈 2-3 haftadır aşırı ödemim var ayak bileklerim kat kat oldu yeterrrrr gel kızım diyorum
Pankek Momof2child 37+5 deyim. Hamile kaldığım kilo ile aramda 3 kilo fark var. Ama toplamda 6 kilo aldım. Bebik de 3kg üzeridir