Pamuk_ilknur14 Arkadaşlar iyi geceler hepinize❤️ Benim ilk gebeliğim ama bebeğimin hareketlerini daha hissetmedim bu normalmi acaba😔
Caglab Pamuk_ilknur14 Zaten bu haftalar daha erken. 2.gebeliklerde genelde bu haftalarda hissedilirmis. Ilk gebeliklerde 20.hafta civarı diyorlar.
Ftmnrr Pamuk_ilknur14 ben 22 23 te net hissetmeye basladım 16 zaten cok erken ılk gebelıkte en erken 20