Esragg Arkadaşlar yakın zamanda Ümraniye kafın doğumda dopum yapan varmı kontrollerime oraya gidiyorum doktordan cok memnunum fakat doğum kafamı karıştırıyor 😒
EB1661 Ben daha çok hangi doktora gittiğini merak ettim. Ben daha yeniyim 7 haftalığım ümraniye kadın doğumun orda oturuyorum hangi doktora gidiyosun ona randevu alim hiç memnun kalan duymadımda henüz
Esragg EB1661 pınar kavak a gidiyorum bn cok begendim şahsi fikrim ne zaman gitsem ulturosonu cevirip gösteriyor tahlilleri mi falan düzenli istiyor bir devlete göre cok ilgili geldi bana canım cicim beklemiyecksiniz tabi ama işinde iyi bir doktor
Esragg EB1661 ilk haftalarımda ezgi ceren dallı alperr e gtmştim oda fena değildi ikisinidr tavsiye ederim