Reyyan34 Tetanoz aşısı yaptıracak mısınız? Ben 2018de yaptırdım 5 sene süresi var dr yaptırma dedi sağlık ocağı 20.haftadan sonra yapalım dedi napacksınz sizLer
Sblbkc80 Reyyan34 ben 2012 de yaptirdim doktorum tek doz ol dedi Sağlık ocağına da tek doz olacağımı bildirdim
Svdkbs Reyyan34 ben 3. Dozunu yaptırmıştim o yüzden sağlık ocağı yapmamıza gerek yok demişti bir yıl koruyacak zaten o beni diye son dozunda gel demisti
Denizkaplan Reyyan34 Reyyan34 benm 5.5 sene oldu yaptralı ama bır doz vurulmusum bunda ıkı doz oldum bıde dogumdan sonra varms