seymen benimde açlık 87 çıktı tokluk 142 çıktı.. zaten sınırda açlık 90 tokluk 140 mış, doktorum bunun için şeker yüklemesi yapmaya gerek yok ama yediklerine dikkat et ve yürüyüş yap dedi birde meyve de de şeker çok fazla var , kararında tüketmeye bak dedi bu kadar ❤