NassLi Sizi korkutmak için yazmıyorum 3 ihtimal var ve bu şişme eğer dediğiniz gibi aşırı derecedeyse mutlaka bunları kontrol ettirin.Gebelik zehirlenmesi diye birşey var belki duymussunuzdur tansiyonunuzu düzenli olarak ölçün ve en kısa sürede bu konu hakkında doktorunuzdan randevu alın.Asiri derecede şişme bu haftalarda olması anormal.Bu arada hemsireyim