Bgmky 1 saattir geçmeyen mide ağrım var. Nane kaynatıp içmek problem olurmu acaba? 10+6 dayız bu arada.
Smyycn Bgmky İçme derim canım ilk aylarda annem miden bulanır veya ağrırsa nane falan kullanma demişti düşüğe neden oluyor diye biliyorum ılık süt içebilirsin ya da en sağlıklısı doktoruna danışman. Geçmiş olsun.