Busraturgut48 29.haftamdayım yürürken bebek aşağıda gibi. Yürürken Karnımın altını tutuyorum. Karnımın altı ağrıyor yürümede zorlanıyorum normal mi sizce? Sizde de oluyor mu?
zlm08 Busraturgut48 canım bende 29 haftalığm benimde 3 gundur kasık ağrım var bildiğin alt tarafıma vuruyor zonkluyor bebek buyuduğu için baskı yapıyor olabilir dokdoruna sor bende kontrole gidince soracağım bol bol dinlen
Meriwa Busraturgut48 canm benim bebeğim aşağıdaydı normalde doktorum bana yürüyüşü cok önermedi evde iş yaparken bile hemen yorulursun demişti bişey demişmiydi sana
Busraklc01 Busraturgut48 33 oldum yürürken dediğin gibi alt kısım ağrıyor ve Kasılmalar çok oluyor. Sanırım aşağıda benimkide
Hcrakbulut Busraturgut48 bende 34 haftalığım, bugün çok ağrım vardı, tarif et deseniz edemem. Midemden tutun kasıklarıma kadar inen bir ağrıydı, biraz egzersiz yaparak hafiflettim sanki. 🥺
Mucizem_kuzey Vajınadaki ağrıdan mı bahsediyorsun canım ? Ben şuna 37. Haftadayım yaklaşık 5 haftadır yatakta dönerken bile aşırı derecede zorlanıyorum çok fazla ağrı oluyor . Doktorum normal olduğunu söyledi baskıdan dolayı
Meriwa Busraturgut48 bende yapıyorum ama saatlerce sürmüyor bu 20 dk da tamam baskı yapıyor çünkü aşağıda olanların