Bizde 33+4 üz ütülenevek kıyafetler beşik yanıma alınacak yine tozunu falan almam gerekiyor nevresim belki sererim emin değilim ondan çarşamba günü olan kontrolümde göre karar vereceğim hastane çantamı hazırlamadım daha erken doğum riskim var her şeyi çarşamba günü olan kontrolümde göre yapacam eğer yine sancım çıkarsa herşeyi hazır edip bebeği beklemeye başlayacam