2 normal doğum yapmış biri olarak kesinlikle eğer bir engel yoksa normal doğum diyorum çünkü sadece sancı anında zorlanıyorsun doğumdan sonra sende yeni doğmuş gibi oluyorsun bu arada ikinci doğumumu epiduralli yaptım dayanılmayan sancıya da çare bulmuşlar yani eğer dayanamam derseniz epidural de öneririm