Ruveydamom yok canım gitmedim daha doktor 1 tane krem vardı kaşıntı olduğu zaman sür dedi 2 kere sürdüm sonrasında daha hiç kaşınmadım kremden önce kollarım, sırtım artık kaşınmaktan çizilmişti, ama temiz çıktıysa korkma ayak tabanların kaşınıyormu peki