Mucizemm37 Merhaba 27 haftalık hamileyim ve sağ göğsümden sıvı geliyor sizde de oldu mu hiç bilgisi olan var mı acaba ?
bebeklerim__ Mucizemm37 bende 29 haftalik oldum. 10 gün önce filan benden de gelmişti. Aynen sıkmayın diyolar. Bi zararı yok sanuurm ya
Deleted5544 haftadan beri süt geliyor benden de doktorum normal demisti ama sıkmayın oynamayın erken doğumu tetikleyebilirmiş