Melegimveben Adakumsal2018 canım onlarda tahmini ölçüm yapıyorlar yeğenime 4,5 kilo dediler 3,5 kilo doğdu
MerveYildirim Melegimveben arada baya fark varmis , 400 gram oynuyor diyorlar genelde . Masaallah 3,5 kiloda cok guzel bir kilo
MerveYildirim Bu gelisimi onceden gidiyor , geri gidiyor diye doktorlar mi soyluyor yoksa siz mi bilyorsunuz . Bana doktorum normal diyor her seferinde
Binefsha MerveYildirim Bana ozeldeki doktorum normal diyordu bir de bu internetteki değerlerle karsilastiriyordum hakikaten normal gidiyordu. Bu hafta devletteki doktor 1 hafta geriden geliyor dedi ve ultrason sonuçlarında 34. Haftaya uyumlu yazıyordu. Bu şekilde anlasiliyor ileri veya geri oluşu
sarya21 MerveYildirim doktorlar söylüyor mesela ben son adet tarihimi veriyorum dr ona göre hesaplıyor mesela 8 haftalık diyelim ama ultrason ölçümlerinde 9 haftalık görünüyorsa önden gidiyor gelişimi gayet iyi diyor
Melegimveben MerveYildirim aynen maşallah iyi doğdu bizim yavrularımızda 3,5 kilo doğar inşallah sağlıkla gelsinlerde gerisi önemli değil aslında 😍 ben 2 kilo doğmuşum doktorlar bile yaşamaz demişler şimdi o yaşamaz dedikleri kızın bide oğluşu oluyor 🤣👶🏻💙
MerveYildirim sarya21 ben hem yurt disinda gittim hemde ozele gittim , ultrasonlar tutuyordu birbirini . Simdi dogum icin geldim yurt disina tek kotu tarafi 35. Haftadayim ve artik sorun olmadigi surece ultrason olmayacak doguma kadar 😒
sarya21 MerveYildirim aslında çok sık ultrason önerilmiyor diye biliyorum benim dr um kalp atışlarını eğer isterseniz dinletirim ama otizme neden olma ihtimali olduğu için çok erken önermiyorum dedi biz 8.haftada çok çok kısa dinledik zaten düzenli takibi yapılıyor ne kadar zararlı şeylerden uzak durursak o kadar iyi😊😉
BurcuUur Adakumsal2018 hiç moralini bozma İnan bana neler dediler anlatsam roman olur şimdi hiç bir sorun yok Allah’a şükür dua et bol bol Allah hamilelerin duasını kabul ediyor sürekli dua et 🙏🏻
MerveYildirim Binefsha ben hic ultrason sonuclarina bakmiyordum , sadece resimlere bakiyordum 😂😂 allaha sukur bisey olsa doktorum soylerdi demek ki
MerveYildirim sarya21 anladim canim , bana bisey demedi bu zamana kadar demek ki normal . Evet yurt disinda sadece 3 kez ultrason’a giriyorsun cok fazla onermiyorlar
MerveYildirim Melegimveben erken dogum mu olmussunuz 😬 benim kuzenim gebelik zehirlenmesinden dogum yapti cocuk hic gelismemisti 1400 dogdu 33. Haftada daha yeni 2 kilo olmus garibim 😔
Melegimveben MerveYildirim canım benim çok geçmiş olsun 😥 yok ben tam zamanında doğmuşum 9. ayda normal doğumla ama kilo alamamışım işte şuan 18 haftalık hamileyim ve 40 kiloyum 🤷🏼♀️ alamıyorum hiç
GlahBilgiliPelit Adakumsal2018 olabilir cnm bana 1 hafta önce 46 cm dedi boyu 1 hafta sonra 45 cm dedi.. çocuk içimde çekmiyor ya 😂😂😂😂 uzaması gerekirken kısalıyor 😂😂
sarya21 demek ki sadece ben değilmişim bu kadar zayıf hamile 😂 ilk bebeğimde 40 la hamile kaldım bende, 52 ile doğum yaptım tabi doğumdan sonra hepsi hemen gitti ve 45 e düştüm 3 yıldır 45 im şuan 9+4 hamileyim bakalım kaç kg alacağım🙄🙄😄
Yakamoz26 Adakumsal2018 olabiliyormuş benimde 2 hafta önden gidiyordu bugün gttim doktora bir hafta gerilemiş kilo alımı çok azalmış bnde şaşırdım😗