AydanEkLsMz
Kese 25 mm iken bebeğin görülmesi lazım o halde yine görünmezse altdan renkli ultrasonla bakıyolar buna göre boş gebelik tanısı koyarlar şuan beklemekten başka bişey gelmez elinden bol bol dua et. Bende boş gebelik yaşadım rabbim 1 ay sonra tekrar nasip etti şuan 20 haftalık kuzum yani eğer kötü bişey olursada üzülme canım bol bol dua et inşallah bebeğin minik olduğu için saklanıyodur hakkından hayırlısı ne ise o olsun 🙏🏼