ayazmoms41 İyi akşamlar. Sabah aşıya gittim ordan bebişimi görmeye kahvaltı da pek bişey yiyememiştim. Doktor çok oynamıyoruz dedi 16+5 haftadaydım şuan 17+1. Sizce normal midir ? Düşünüp duruyorum
tugce67-67 ayazmoms41 canım kimi insan 20-22 ye kadar hissedemez bile doktorlar bile söylüyor bunu .panik olacak bir durum yok .hatta 25-30 lar arasında bile öyle çok hareketli olmuyor ,tabi kimisininki oluyorda böyle minik minik oluyor hareketleri
Glshhrn Oynaması mucize bu haftalarda tatlım bi 22 24 ü bitir sonra da yatamazsın bide bebeğin erkekse😂
ayazmoms41 Glshhrn annesi panik atak olunca 😂😂 evet erkek bebeğim sabırsızlıkla bekliyorum hareketlerini hissetmeyi 😊allahım nasip etsin herkese 🙏🏻🙏🏻
tugce67-67 Glshhrn ay benimkide erkek 36 olduk aylardır hiç durmuyor😂8.ayda özellikle çok hareketliydi şimdi yeri daraldıkça sadece itiyor kendini😂
ayazmoms41 fosforlukalem yememiştim canım yarım poğaça yemiştim sadece 😂tamam kesinlikle çikolata yiyip gidicem
fosforlukalem ayazmoms41 çikolata çok hareketlendiriyor bebişleri. Normalde hep yer giderdim. Bi keresinde yine yedim ama kontrole girmemiz biraz gecikti. O ara uyumuş. Doktorum hayret ilk defa uyurken görüyorum demişti 😅
ayazmoms41 tugce67-67 ultrason da bakarken çok oynamıyoruz demişti canım. Ben zaten henüz şuan hissedemiyorum hareketleri
tugce67-67 ayazmoms41 he anladım canım ben sen hissetmiyorsun sanmıştım.benimkide hiç hareket etmezdi gitmeden bir sürü çikolata yerdim yinede kımıldanmıyordu.hatta yakında doğacak doğru düzgün yüzünü bile göstermedi,bazı bebekler inatçı oluyor demekki😂
ayazmoms41 fosforlukalem benim pek tatlı ile alakam yok yani hamilelikte yiyemiyoruz 😀 ama giderken kesin yicem
tugce67-67 ayazmoms41 korkma canım bebek sağlıklıysa bi sorunu yoksa çok takılma.dediğim gibi benim oğlan evde canavar kesiliyor doktor kapısına gelince uslu kedi😂anlıyor sanki diye hep kavga ediyoruz biz kabullendik sende kabullen 😂
Duduars ayazmoms41 canim ben ne zaman gitsem daha bi hareket goremedim doktor bile seninki dovunce dönuyo diyordu sali gunu kontrol var 22 haftalik olduk bakalim o zaman hareketli olacakmi 😁Cok normal yani
ayazmoms41 Duduars teşekkür ederim canım içime su serptin 😊 sizinki de artık inatçılık yapmaz inşallah 😂
Marshmallow ayazmoms41 benim 15. Haftada falan bı zipliyodu sonra 17. Haftamda gittim popisini dayamis tövbe oynamadi 😄 şimdi 30. Haftamdayim özellikle yattigim an bir oynuyor kişi duedurabilene aşk olsun😄 o yüzden kafana takma genelde 25 e kadar falan zaten arasıra oynuyolar
ayazmoms41 Marshmallow ya işte benimde 12.haftada tarama testinde zıpladığını gördüm baya hareketliydi böyle diyince şimdi panik oldum bende