Esrdrn Merhabalar ben sepet beşik almayı düşünüyorum da bebeğim için kullananlar memnun mu acaba büyüyünce yatacağı yatağı var ben ilk aylar için uygun olur diye düşünüyorumda fikir verirseniz sevinirim teşekkürler 😊
hunilimom Esrdrn arkadaşım kullandı o pek kullanamadı 3 4 ay kullandı zaten kısa süreli bi beşik 🌸 ilk zamanlar icin olabilir mak.6 ay yatar belki çinko hareketlerinde zor olur
Babyy1S Esrdrn hiç değil ablam aldı yeğenim hareketlenmeye başlayınca çöp oldu para sepet degilde onun dikdortgen olan şekli daha kullanışlı 1 2 yasına kadar yatıyr ben öyle alıcm mesela oda var ama en az 1 yasına kadr yanmda yatsn
Esrdrn hunilimom işte ben de ortalama 6 ay falan kullansın sonra daha büyük yatağa geçer diye düşündüm anne yanı için yatak odam müsait değil ben de küçük bişey olsun demiştim
Esrdrn Babyy1S benim de yeğenimin yatağı var parmaklıklı dikdörtgen olanlardan orda 2 yaşına kadar yattı onu alıcam ilerde o yüzden ilk zamanlar yanımda olsun diye o beşiklerden alayım demiştim ama dediğim gibi kararsız kaldım
Kubra1305 Esrdrn görüntüsü içinde birşeyi almak bu zamanda israfa giriyor. Bosverin görünüşü , işinize yarayacak şeyi alın. Onun parasinada başka bı ihtiyacınızı karsilarsiniz.
Babyy1S Esrdrn bence hiç rikse atmayın bakarsınz cocugunuz size alışır bu sefer o dikdortgen yatagi yaniniza koymanz gerekir bebek sepet besikte hareketlenmeye basladığında riksli olur dışardan bakınca çok güzel benmde hosuma gidiyor ama onemli olan işime yaraması siz bilirsinz yinede
Esrdrn Kubra1305 tabi sadece görüntü için değil araştırma yapıyorum ona göre bir karar veririm artık 🤷🏻♀️
Esrdrn Merve1192 resim eklemeyi bilmiyorum ama bu üstü cibinlikli ahşap parmaklığı olan beşiklerden 😅
Pinargunes Ben kullandım ilk kızımda 8 ay sonra odasındaki büyüyen beşiğine geçirdim şuan 2.gebeliğim tekrar kurduk onu kullanıcam. Kullanışsız değil kesinlikle :)
Esrdrn Pinargunes bu dönemde de mağaza gezip bakamadığım için kullananlardan fikir alayım dedim teşekkürler ☺️ ✌🏻