Esmamelek 32. haftadayım ben de. İki üç haftadır oluyor bu ama bu kasılma değil muhtemelen bebeğin yerleşmesi. Şu an başı aşağıda, ayaklarının olduğu yerde tekmeledikçe gerindikçe kasıklarımda baskı oluyor bazen canım da yanıyor. Ben korkmuştum doktor normal böyle hissetmen demişti. Kasılmalarlar toplanmalar da 24’ten sonra başladı