Arasemra 40 haftalık olduk bugün sancım yok ama bebek 10 dk da bir kasılıyor Doğum belirtisi mi kızlar yardım edin ayrıca ikinci bebeğim ama ilkinde suni sancı aldığım için başıma böyle bişey gelmedi lütfen bilgi verin
Melek_dasdemir Arasemra bende ayni durumdayim karnima sirtima agri giriyor yuruyus yapinca geçiyor ikinci gebeliyim