KubraYLMZ Selam anneler ve adayları 🙋 kimi gün çok güçlü hareket hissedip,kimi gün nadir ve zayıf hareketler hissetmem normal midir ? Bazen çok evham yapıyorm bişey mi oldu neden bugün az hissettim diye. Siz de yaşadınız mı bu kaygıları ?
KubraYLMZ Küçük tatlı bişi ağzıma atıp uzanarak bekliyorm hareket etsin diye ben mi abartıyorum bilmiyorum 🤷
IpekDefne Bende öyleyim canim suan 31+6 haftalik hamileyim mesela suan bunu yazarken bile o kadar hareketli ki sanki karnımdan fırlayacak🥰🙊 Bende durgun oldugu zamanlar bi bardak soguk portakal suyu içip soluma yatıyorum hemen hareketlere devam😄