Mircet OlgaArslan kaldırılmamış pandemi yüzünden tedarik edemiyorlarmış o yüzden muadil olarak rennie yazıyorlar canım
HafsaRumeysa Klnc ben kullaniyorum siskinlik icin kullaniyorum yanma oldugunda kullanmiyorum pek siskinligim cok fazla oluyo dayanamayinca kullaniyrm
Yildirim35 Klnc bende kullanıyorm canım valla ilk kaldığında bile etkisini görmüştüm bana da doktorum önermişti
Merveshah Klnc hamileligimin basindan beri kullaniyorum doktorum gunde uc adetten fazla alma dedi 30. Haftadayim
sinemayyildiz Klnc canım tahin içine muz püre yap birde çok az tarçın..tarçın katmasan da oluyor tedirgin olursan ben onunla rahatliyorum deneyebilirsiniz sabahları aç karnına bir iki tatlı kaşığı tüm gün çok rahatim